شستشو فرش در کارخانه قالیشوئی فارسی طی سالیان تجربه¬های فنی در شستشوی تکمیلی به دست آورده ایم که به اطلاع شما مشتریان می رسانیم. 1- قبل از شستشو کارشناس خبره و مجرب فرش را به صورت کامل کارشناسی کرده و درصورت عدم تأیید و وجود عیوب نظیر: پوسیدگی، پارگی و . با مشتری مبنی بر رفع آن هماهنگی لازم انجام شده یا درغیر تصمیم گیری مشتری بر رفع عیوب فرش ادامه کار شستشو انجام می گیرد. 2- در مرحله دوم فرشهای که دارای خاک و گردغبار زیادی باشد وارد دستگاه های اتومات دورانی شده تا با چرخش، خاک کاملاً از مغز فرش خارج شود. 3- فرشهای دستبافت از لحاظ پایداری رنگ و ثبات تست می شوند. 4- فرشها قبل از شستشو بصورت کامل با آب جاری و پرفشار پشت و رو آبکشی کامل و کُر اسلامی داده می شود. 5- شستشو با ماده شوینده برای از بین بردن کثیفی، چربیها، لکه ها  (غیرپایدار) بصورت آهسته شروع می شود. در این مرحله لکه های پایدار نمایان و آشکار می شود.
قالیشویی فارسی , قالیشویی در تهرانپارس (لکه هایی که بصورت پایدار روی فرش نظیر لکه چای، جوهر، یا هر ماده دیگری که رنگ پایداری داشته باشد با مشتری هماهنگ شده و برای برداشتن آن اساتید لکه بردار جهت رفع لک اقدام می شود) 6- ریشه با استفاده از هرچه به آرامی شستشو می شود. 7- بعد از تمام مراحلی که ذکر شد شستشوی کامل فرش با استفاده از مواد شوینده اصلی و استاندارد شروع می شود و پس از خاتمه کار مجدداً آبکشی کامل انجام می شود. 8- در مرحله پایانی بعد از آبکشی کامل فرش با فشار زیاد به کمک دستگاه های اتومات غلطکی و دوّرانی آب را از لابه لای پرزها و الیاف قالی به صورت کامل خارج نموده و برای کنترل نهایی وارد گرمخانه گازی می¬شود. (البته در فصول بهار، تابستان و قسمتی از پاییز فرشها بر روی شن های تمییز پهن شده و توسط آفتاب خشک می شود، نور خورشید باعث ازبین رفتن بید و کپک احتمالی می گردد) 9- خشک کردن فرشها چند ساعتی طول کشیده و موقع خارج شدن از گرمخانه و حرکت آنها بر روی نوار چرخشی و کنترل نهایی شده بصورت اتومات لول می شود و آماده بسته بندی و کاور شدن می گردد بعد از حمل توسط افراد مجرب با ماشینهای مسقف تحویل شما مشتریان عزیز و گرامی می گردد.

مطالب مرتبط :

قالیشویی در دولت

قالیشویی در نیاوران

قالیشویی در شریعتی


ghali farsi کامل ,شستشو ,بصورت ,قالیشویی ,گردد ,فرشها ,آبکشی کامل ,کنترل نهایی ,صورت کامل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بیا برا خرید اتومبیل سعادت انجام پروژه برنامه نویسی با متلب MATLAB برترگرافیک|اموزش فتوشاپ,اموزش طراحی بنر,اموزش طراحی لوگو coleh5e0xsq blog آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای مهدی پروری آموزش سئو