سامسونگ Samsung همواره در تلاش است که با ارائه محصولات جدید و نوآورانه، مخاطبان و کاربران خود را شگفت زده نماید. این بار هم با تولید یک تبلت با صفحه نمایش انعطاف پذیر، کاربران را غافلگیر کرده است.

پتنت تبلت سامسونگ با قابلیت انعطاف به دو جهت

 

پتنت تبلت سامسونگ با قابلیت انعطاف به دو جهت

 

پتنت تبلت منعطف سامسونگ به تازگی توسط سازمان WIPO تایید شده است. تصاویر منتشر شده از این تبلت نشان می دهد که محصول جدید این شرکت قابلیت های زیادی دارد و صفحه نمایش آن به هر دو سمت داخل و بیرون قابل انعطاف است.

البته ساخت یک صفحه نمایش رول شونده موضوع جدیدی نیست و کمپانی سامسونگ از مدت ها قبل اعلام کرده بود که در حال توسعه یک گوشی هوشمند تاشو است و همه کاربران در انتظار رونمایی از این محصول سامسونگ در ماه های باقی مانده سال جاری هستند.

 

پتنت تبلت سامسونگ با قابلیت انعطاف به دو جهت

 

نکته مهم و جالب توجهی که در مورد تبلت سامسونگ وجود دارد این است که این دستگاه قابلیت منحصر به فردی دارد و کاربر می تواند نمایشگر آن را به هر دو سمت داخل یا بیرون حرکت دهد.

این در حالی است که تمام گجت ها و تجهیزات هوشمندی که با نمایشگر منعطف تولید شده اند فقط در یک جهت تغییر وضعیت می دهند.

 

پتنت تبلت سامسونگ با قابلیت انعطاف به دو جهت

 

سامسونگ، پتنت تبلت تاشوی خود را در ابتدای سال در WIPO ثبت کرد. در میان موارد ذکر شده در مشخصات این تبلت عبارت Display Device به چشم می خورد.

معنی Display Device این است که تبلت می تواند جهت قرار گیری دست کاربر و همچنین میزان تاشدن مانیتور را تشخیص دهد و رابط کاربری را بر اساس آن بهینه سازی نماید.

 

پتنت تبلت سامسونگ با قابلیت انعطاف به دو جهت

 

در دو قسمت انتهایی پنل رول شونده، آلیاژ آلومینیوم – منیزیوم به کار رفته که با استفاده از یک آهنربای مخصوص، همدیگر را جذب می کنند.

منبع: gsmarena

این مطالب را از دست ندهید:

تبلت تاشونده سامسونگ با کیبورد فیزیکی

طراحی بریدگی بالای نمایشگر در پتنت جدید سامسونگ

فلکس Galaxy F، نام احتمالی گوشی تاشدنی سامسونگ


ایده برتر پارسیان تبلت ,سامسونگ ,پتنت ,قابلیت ,انعطاف ,نمایشگر ,پتنت تبلت ,صفحه نمایش ,تبلت سامسونگ ,display device ,قابلیت انعطاف منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

BAFT WRESTLING TEAM behtarin-ir سبک زندگی سیـمـای جلگــــه ( هـــرند ) برناچت ، برنا چت اخلاق و ادب automotive code reader همکلاسی | مرجع کلاس هشتمی ها و نهم سایت تفریحی و سرگرمی ام دانلود فروشگاه ایران5040